مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 دی 1399 ساعت 09:052021-01-11سياسي

پاسخ مسئولان به مطالبات دست فروشان خیابان فردوسی


اجرای طرح پیاده راه فردوسی پس از سال ها انتظار برای مردم، تحول بزرگی در سنندج است که علی رغم ایجاد فرصت های توسعه ای زیاد، چالش هایی را برای اقشار مختلف از جمله دستفروشان ایجاد کرده و آن را به یکی از مطالبات اصلی شهروندان مبدل کرده است، - ه خبرگزاری ایسنا با دعوت از مسئولان مربوطه طی میزگردی به این چالش ها پرداخته است.

روز گذشته بخش اول میزگرد تخصصی ایسنا با محوریت پیاده راه فردوسی چالش ها و فرصت ها که با حضور غریب سجادی، رییس شورای شهر سنندج، مصطفی رضایی سپرست معاونت بازآفرینی شهری راه و شهرسازی استان کردستان و لقمان حیدری معاون خادمات شهری شهرداری سنندج برگزار شد، منتشر شد.

در این بخش به سیر تاریخی شکل گیری و تحولات خیابان فردوسی به عنوان مرکز شهر سنندج و اهمیت ایجاد پیاده راه فردوسی اشاره شد، در بخش دوم نیز به بحث ساماندهی دستفروشان پیاده راه فردوسی به عنوان یکی از مطالبات اصلی مردم سنندج پرداخته شده است.

مصطفی رضایی، سرپرست معاونت بازآفرینی شهری راه و شهرسازی کردستان، گفت: پیاده راه در شهرهای مختلف کارکردهای مختلفی دارد اما در این پروژه به اقتصاد شهری کمک زیادی می کند و المان متناسب فرهنگی و هویتی و زیبایی شناختی زیادی داریم که باید در این محور نصب شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پاسخ مسئولان به مطالبات دست فروشان خیابان فردوسی

پاسخ مسئولان به مطالبات دست فروشان خیابان فردوسی