مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 دی 1399 ساعت 09:102021-01-11ورزشي

استفاده از ظرفیت ورزش های الکترونیک برای کاهش کم تحرکی


فدراسیون ورزش های همگانی با بیان اینکه ورزش های الکترونیکی یک رقیب جدی برای کم تحرکی کودکان هستند؛ گفت: برنامه ما این است که بتوانیم ازاین رقیب جدی، - برای افزایش فعالیت های بدنی استفاده کنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر و به نقل از فدراسیون ورزش های همگانی، نشست هم اندیشی و هم افزایی طرح ملی نشاط با محوریت استفاده از ظرفیت ورزش های الکترونیک، صبح امروز دوشنبه با حضور دکتر عبدالحمید احمدی معاون توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان و مسئولان ذیربط در محل سالن جلسات وزارت ورزش و جوانان برگزار شد.

افشین ملایی در این نشست با تشریح اهداف و برنامه های فدراسیون ورزش های همگانی برای افزایش فعالیت های بدنی کودکان گفت: در رویکرد بازاریابی اجتماعی عامل مهمی به نام رقبای کم تحرکی وجود دارد که برای جلب مشارکت اجتماعی در یک موضوع باید ارزیابی دقیق و درستی از رقبا داشت و اینکه باید بدانیم رقبای ما چه کسان و یا چه عواملی هستند.

وی با تاکید بر اینکه سعی می کنیم از تمام ظرفیت های کشور برای رسیدن به این اهداف استفاده کنیم خاطرنشان کرد: طبق مطالعات انجام شده بر روی رده های سنی پایه و با توجه به زندگی آپارتمانی، بازی های الکترونیک یک رقیب جدی برای گرایش کودکان به فعالیت های بدنی هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استفاده از ظرفیت ورزش های الکترونیک برای کاهش کم تحرکی

استفاده از ظرفیت ورزش های الکترونیک برای کاهش کم تحرکی