مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 دی 1399 ساعت 10:002021-01-11پزشكي

طرح شهید سلیمانی بارقه امیدی در مبارزه و کنترل کرونا به وجود آورد


طرح شهید سلیمانی بارقه امیدی در مبارزه و کنترل کرونا به وجود آورده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خرم آباد، شاهین محمدصادقی صبح امروز در حاشیه جلسه بررسی آخرین وضعیت و روند اجرای مقابله با کرونا  در طرح قرارگاه شهید سلیمانی، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: طرح شهید سلیمانی بارقه امیدی در مبارزه و کنترل کرونا به وجود آورده است.

وی خاطرنشان کرد: از زمان شروع طرح تاکنون تعداد مرگ و میرها، مبتلایان، بیماران بستری شده به شدت کاهش یافته، ضمن اینکه در مقایسه با آمارهای جهانی، بزرگی کار همه دست اندرکاران بهداشت و درمان، سپاه و بسیج، هلال احمر و مردم بیشتر مشخص می شود.

رییس بسیج جامعه پزشکی کشور با اشاره به همدلی و مدیریت همگانی مردم با دولت در راستای کنترل بیماری کرونا، افزود: همچنان که شاهدیم از 500 فوتی در روز، این تعداد به 71 نفر کاهش پیدا کرده است.

محمدصادقی بیان داشت: اگر اقداماتی همچون اجرای طرح شهید سلیمانی و اعمال محدودیت های کرونایی از سوی دولت نبود، بر اساس پیش بینی ها قرار بود روزانه بیش از هزار تلفات داشته باشیم، حال اینکه امروز به 71 مرگ رسیده ایم.

وی با اشاره به کاهش جان باختگان کرونایی در لرستان، اظهار امیدواری کرد با همکاری مردم تعداد مبتلایان و مرگ های ناشی از کرونا به صفر برسد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح شهید سلیمانی بارقه امیدی در مبارزه و کنترل کرونا به وجود آورد

طرح شهید سلیمانی بارقه امیدی در مبارزه و کنترل کرونا به وجود آورد