مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 دی 1399 ساعت 10:052021-01-11سياسي

با عینک سیاسی نمی توان به مدیریت شهری نگاه کرد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اجتماعی خبرگزاری دانشجو، مرتضی طلایی صبح امروز در نشست خبری اعلام موجودیت جبهه همبستگی ملی نیرو های انقلاب (همنا) گفت: - دبیرکل همنا گفت: در همنا بر این باوریم که مکانیزم انتخابات مجلس و ریاست جمهوری با شورا های شهر متفاوت است و نمی توان با عینک سیاسی به مدیریت شهری نگاه کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اجتماعی خبرگزاری دانشجو، مرتضی طلایی صبح امروز در نشست خبری اعلام موجودیت جبهه همبستگی ملی نیرو های انقلاب (همنا) گفت: شاید جبهه از لحاظ شکلی تفاوتی با مجموعه تشکل ها، احزاب و جمعیت ها نداشته باشد، اما به جهت ماهوی با سایر تشکل ها متفاوت هستیم.

وی ادامه داد: عنوان جبهه همبستگی ملی نیرو های انقلاب اسلامی (همنا) بیانگر آن است که کشور، جامعه و مردم با هویت های ملی و دینی درهم تنیده و بهم پیوسته است.

از راهبرد های ما ایجاد همبستگی ملی و تلاش برای افزایش حضور مردم در عرصه های اجتماعی است.

دبیرکل جبهه همبستگی ملی نیرو های انقلاب اسلامی در ادامه تصریح کرد: براساس تجربه قصد داریم با بهره مندی از طریق تشکیلات به موضوع کادرسازی و تربیت نیرو در عرصه سیاسی و اجتماعی بپردازیم.

طلایی با اشاره به اینکه یکی از اهداف همنا اعتماد سازی و واگذاری کار به مردم است، افزود: در حوزه مدیریت شهری علاوه بر حضور مردم به دنبال آن هستیم تا شورای کار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با عینک سیاسی نمی توان به مدیریت شهری نگاه کرد

با عینک سیاسی نمی توان به مدیریت شهری نگاه کرد