مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 دی 1399 ساعت 10:052021-01-11سياسي

مراسم عزاداری شهادت حضرت زهرا (س) با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار می شود


معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی گفت: مراسم فاطمیه دوم با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی در استان برگزار می شود.

- حجت الاسلام بابا محمد ایزانلو در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در بجنورد، با اشاره به برگزاری مراسم های سوگواری دهه فاطمیه دوم در این استان اظهار کرد: مراسم شهادت حصرت زهرا (س) با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی همچون دهه محرم در استان برگزار می شود.

وی با اشاره به اینکه هیچ گونه مراسم دسته روی هیئت های مذهبی برگزار نخواهد شد، افزود:مراسم فاطمیه دوم در استان و تمامی شهرستان ها از روز جمعه 26 دی تا سه شنبه 30 دی ماه به مدت پنج روز هم زمان با سالروز شهادت حضرت زهرا(س) برگزار می شود.

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی با اشاره به اینکه هزار و 400 هیات مذهبی و هزار و 200 مسجد در استان آماده برگزاری مراسم عزاداری در این ایام هستند، گفت: هر چند تمام هیات اعلام آمادگی کردند، اما با توجه به شرایط و شیوع بیماری کرونا برای برگزاری مراسم فاطمیه اجبار و الزامی وجود ندارد و تاکید ما بر برگزاری مراسم در فضای باز و با فاصله گذاری اجتماعی و با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی است.

وی گفت: امسال مقرر شده است تا ایستگاه های صلواتی به ایستگاه های صوتی تبدیل شوند و همانند گذشته توزیع هیچ گونه مواد خوردنی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مراسم عزاداری شهادت حضرت زهرا (س) با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار می شود

مراسم عزاداری شهادت حضرت زهرا (س) با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار می شود