مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 دی 1399 ساعت 10:152021-01-11اقتصادي

پیشرفت 30 درصدی پروژه تقاطع های محمدآباد و داودآباد قرچک


پروژه تقاطع های غیرهمسطح محمدآباد و داودآباد که جزو پروژه های مهم و زیرساختی شهرستان محسوب می شود حدود 30 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قرچک، بهمن خطیبی فرماندار شهرستان قرچک صبح امروز در بازدید از روند اجرای پروژه تقاطع های غیرهمسطح محمدآباد و داودآباد، اظهار کرد: پروژه تقاطع های غیرهمسطح محمدآباد و داودآباد که جزو پروژه های مهم و زیرساختی شهرستان محسوب می شود حدود 30 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

وی گفت: ساخت ایستگاه راه آهن آغاز شده و جزو اولویت های مهم این شهرستان است.

فرماندار شهرستان قرچک ادامه داد: جلساتی به طور مرتب به منظور بررسی اقدامات انجام گرفته، رفع موانع پیشرفت کار و هماهنگی راه آهن با دستگاه های خدمات رسان شهرستان برگزار شده است.

خطیبی ابراز کرد: امیدواریم طبق برنامه زمان بندی این دو پروژه به بهره برداری برسد تا با تسهیل در تردد خودروها و مردم مرتفع همچنین روند توسعه شهرستان سرعت بیشتری بگیرد.

وی بیان کرد: تقاطع های غیرهمسطح دو پروژه مهم و اولویت دار شهرستان بوده که مجری آن شرکت راه آهن است اما تمام ادارات باید کمک کنند این پروژه زودتر به بهره برداری برسد.

فرماندار قرچک عنوان کرد: نقشه طراحی ایستگاه راه آهن و امکانات اساسی آن از جمله پله برقی، آسانسور، سکوها و زیرگذرها توسط شرکت راه آ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشرفت 30 درصدی پروژه تقاطع های محمدآباد و داودآباد قرچک

پیشرفت 30 درصدی پروژه تقاطع های محمدآباد و داودآباد قرچک