مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 دی 1399 ساعت 10:252021-01-11سياسي

نحوه اجرای پرداخت یارانه 120 هزار تومانی پیگیری شود


رییس مجلس شورای اسلامی در نامه ای به معاون نظارت مجلس خواستار بررسی چگونگی اجرای پرداخت یارانه 120 هزار تومانی برای محرومین و ارائه گزارش آن شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، در پی نظارت میدانی محمدباقر قالیباف رییس مجلس شورای اسلامی از محله امام زاده یحیی(ع) تهران و ادعای بی خبری برخی مردم محروم این منطقه از یارانه 120 هزار تومانی که توسط نمایندگان مردم مصوب شده است، او در نامه ای خواستار بررسی چگونگی اجرای قانون مجلس در این باره و ارائه گزارش آن شد.

وی در این نامه خطاب به پژمان پشمچی زاده معاون نظارت مجلس شورای اسلامی، نوشته است: پیرو نظارت میدانی برای بررسی چک نهایی دریافت یارانه قانون حمایت معیشتی مجلس و ادعای تعدادی از محرومین مبنی بر عدم دریافت یارانه مردمی، ضروری است چگونگی اجرایی شدن پرداخت یارانه 120 هزار تومانی برای محرومین و 100 هزار تومانی برای اقشار کم درامد پیگیری و گزارش آن به اینجانب ارائه شود .

2 هفته پیش رییس قوه مقننه در راستای نظارت میدانی مجلس شورای اسلامی حضور در منازل برخی اهالی محله امام زاده یحیی که از اقشار بدون درآمد و آسیب پذیر هستند، از نزدیک در جریان مسائل و مشکلات مردم قرار گرفت.

در این بازدید میدانی خانواده هایی که در این محله زندگی می کنند و برخی از آن ها حتی تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی قرار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نحوه اجرای پرداخت یارانه 120 هزار تومانی پیگیری شود

نحوه اجرای پرداخت یارانه 120 هزار تومانی پیگیری شود