مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 دی 1399 ساعت 10:352021-01-11سياسي

ایجاد کمیسیون تخصصی فضای بازی تصویب شد


شورای سیاست گذاری نظارت بر اسباب بازی طرح ایجاد کمیسیون تخصصی برای نظارت و سامان دهی بر بازی های اتاق فرار، کافه بازی ها و فضای بازی کودکان را تصویب کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، جایگزینی شناسه کالا به جای هولوگرام، تغییر در ساختار شورای نظارت بر اسباب بازی و اضافه شدن واحد رایانه ای از مصوبات آخرین نشست این شورا بود که صبح روز 22 دی 1399 در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار شد.

فاضل نظری رییس هیأت مدیره و مدیرعامل کانون پرورش فکری و رییس شورای سیاست گذاری نظارت بر طراحی، ساخت، واردات و توزیع اسباب بازی در کشور در این نشست گفت: اعضای این شورا رکن اصلی تصمیم گیری و تصمیم سازی در حوزه اسباب بازی در کشور هستند.

وی افزود: اهمیت و نقش نظارت بر اسباب بازی بر کسی پوشیده نیست و توجه به این حیطه از وظایف شورای نظارت بر اسباب بازی است که امیدواریم با تصمیم گیری های درست شاهد اتفاق های امیدبخش در این زمینه باشیم.

در این نشست هم چنین سیدحسین خادم حسینی نایب رییس شورای نظارت بر اسباب بازی نیز در سخنانی گفت: گزارش مالی حوزه اسباب بازی در دنیا سالانه بیش از 120 میلیارد دلار است اما سال گذشته اعلام شد که گردش مالی این صنعت - طی یک سال - تنها حدود 350 میلیون دلار بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد کمیسیون تخصصی فضای بازی تصویب شد

ایجاد کمیسیون تخصصی فضای بازی تصویب شد