مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 دی 1399 ساعت 10:352021-01-11پزشكي

پرداخت بخش زیادی از بدهی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان به سازمان انتقال خون


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان، سیاوش پرندوش در دیدار با رییس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان با بیان اینکه سازمان انتقال خون موتور محرک دانشگاه علوم پزشکی می باشد اظهار کرد: سازمان انتقال خون یک سازمان مهم و حیاتی است و انتظار همیشگی ما از مسئولان کشوری و استانی حمایت از این سازمان خدماتی است.

مشاور عالی سازمان انتقال خون کشور ادامه داد: خوشبختانه همکاری خوبی بین دانشگاه علوم پزشکی زاهدان و سازمان انتقال خون سیستان و بلوچستان وجود دارد، امیدواریم با حمایت های مالی، حقوقی و سازمانی همه مدیران استان، شاهد تسهیل دسترسی مردم خوب استان به امکانات اهدا خون باشیم و شاهد پیشرفت های بیش از پیش حوزه سلامت باشیم.

وی افزود: انتقال خون سیستان و بلوچستان قابلیت های خوبی برای پیشرفت دارد و امکان استقرار و راه اندازی دستگاه هایی مثل  HLA Typing  نیز  در زاهدان وجود دارد.

وی خاطرنشان کرد: استفاده از خون بومی و بکارگیری ظرفیت های اهدا خون در هر منطقه برای تامین نیازهای همان منطقه باعث ارتقا سلامت مردم می شود.

رییس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان نیز در این دیدار اظهار کرد: تامین اعتبار پایدار سالیانه برای بیمارستان 540 تختخوابی حاشیه زاهدان یکی از مهمترین تحولات برای تحقق عدالت در سلامت و یکی از آ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرداخت بخش زیادی از بدهی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان به سازمان انتقال خون

پرداخت بخش زیادی از بدهی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان به سازمان انتقال خون