مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 دی 1399 ساعت 10:552021-01-11فناوري

کرونا سرعت اینترنتی شدن کسب و کارها را بیشتر کرد


در حالی که پیش بینی می شد بسیاری از کسب و کارها در فاصله 6 تا 7 سال آینده بر بستر فضای مجازی شکل بگیرند، شیوع کرونا باعث شد تا سرعت پیوستن کسب و کارها به فضای آنلاین و تجربه فروش اینترنتی بیشتر شود.

- در حالی که پیش بینی می شد بسیاری از کسب و کارها در فاصله 6 تا 7 سال آینده بر بستر فضای مجازی شکل بگیرند، شیوع کرونا باعث شد تا سرعت پیوستن کسب و کارها به فضای آنلاین و تجربه فروش اینترنتی بیشتر شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به دنبال انتشار ویروس کرونا در کشور بسیاری از کسب و کارهای خرد، کارگاههای کوچک و مشاغل و صنوف خدماتی دچار آسیب شدند.

این امر باعث شد تا صاحبان بسیاری از مشاغل عمدتا خدماتی آسیب دیده و با توقف فعالیت روبه رو شوند.

در این بین برخی کسب و کارها برای جلوگیری از رکود و تعطیلی مسیر دیگری را در پیش گرفته و تلاش کردند فعالیت خود را در بستر اینترنت و از طریق شبکه های اجتماعی ادامه دهند و به نوعی فروش آنلاین را تجربه کنند.

گزارشها نشان می دهد که آن دسته کسب و کارهایی که در دوران کرونا در بستر فضای مجازی شکل گرفته و به فعالیت ادامه دادند، از عملکرد قابل قبول و موفق تری برخوردار بوده اند.

آنطور که سخنگوی اتحادیه کشوری کسب وکارهای مجازی گفته، پیش بینی می شد که 70 درصد کسب کارها طی 6 تا 7 سال آینده وارد فضای آنلاین شوند ولی شیوع کرونا باعث


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرونا سرعت اینترنتی شدن کسب و کارها را بیشتر کرد

کرونا سرعت اینترنتی شدن کسب و کارها را بیشتر کرد