موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - همسان سازي حقوق بازنشستگان - همسان سازي حقوق - بازنشستگان تامين اجتماعي - بازنشستگان كشوري - تامين اجتماعي - متناسب سازي - واريز يارانه - سيستان و بلوچستان - روش هاي جديد - خانه پدري جلال آل احمد - آزمون سراسري سال 99 - پژوهش مسئله محور - نوكيا - تحقيقات ضدانحصارطلبي - طرح احيا و تعادل بخشي - گرگ كلارك - باستين شواين اشتايگر - رييس كل اسبق بانك مركزي - دغدغه مردم - دبير كل جبهه پيروان خط امام - النصر سپاهان - ورزشكاران جوانمرد

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 دی 1399 ساعت 11:052021-01-11سياسي

شرح «پیشگویی شهادت امام حسین(ع) از منظر احادیث نبوی»


کتاب «پیشگویی شهادت امام حسین(ع) از منظر احادیث نبوی» نوشته خسرو قاسم با ترجمه بنگالی منتشر و در چهاردهمین شماره از ماهنامه «نشر بنگال» کامل معرفی شد.

- کتاب پیشگویی شهادت امام حسین(ع) از منظر احادیث نبوی نوشته خسرو قاسم با ترجمه بنگالی منتشر و در چهاردهمین شماره از ماهنامه نشر بنگال کامل معرفی شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، با هدف رصد و پایش جامعه و فرهنگ بنگلادش در حوزه نشر کتاب طراحی شده است؛ کتاب های جدیدی که در بنگلادش و به زبان های بنگالی و یا انگلیسی به چاپ رسیده اند، معرفی می شوند.

کتاب پیشگویی شهادت امام حسین(ع) از منظر احادیث نبوی نوشته خسرو قاسم با ترجمه بنگالی توسط محمد عمر فاریق و تحقیق و ویرایش غلام محمد غوث القادری، از اساتید دانشگاه داکا در این شماره از ماهنامه شرح داده شده است.

هدف از تألیف این کتاب را نویسنده چنین بیان کرده: ماجرای کربلا این قدر غم انگیز و دردناک است که هر چه قدر از یاد آن حزن و اندوه نشان دهیم این حزن و اندوه و پریشانی را پایانی نیست؛ ولی متأسفانه برخی از نویسندگان نسبت به خاندان اهل بیت(ع) کم لطفی کرده اند.

اما در احادیث نبوی حقایق قیام کربلا روشن شده است که در این کتاب، آن احادیث همراه با متن عربی به زبان بنگالی ترجمه شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرح «پیشگویی شهادت امام حسین(ع) از منظر احادیث نبوی»

شرح «پیشگویی شهادت امام حسین(ع) از منظر احادیث نبوی»