مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 دی 1399 ساعت 11:052021-01-11سياسي

راه اندازی 11 دکل مخابراتی در شهرهای کرمان طی 2 ماه آینده


بر اساس توافق های انجام شده در نشست مشترک وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و نماینده مردم کرمان و راور در مجلس مقرر شد موضوع راه اندازی 11 دکل مخابراتی در بازه زمانی 2 ماه آینده عملیاتی شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان، محمدرضا پورابراهیمی در نشست مشترکی با حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با هدف بررسی آخرین وضعیت ارتباطات در کرمان و راور ضمن اعتراض به وضعیت نامناسب ارتباطات در شهرستان های کرمان و راور با توجه به شیوع و سیستم های آموزشی از این ظرفیت گفت: نارسایی در ارتباطات برخی مناطق و شهرهای کرمان را با مشکل جدی مواجه کرده است.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: نارسایی و ضعف های سیستم ارتباطی در شهر ستان های کرمان و راور با توجه به شرایط موجود و شیوع ویروسی مهلک کرونا چرا علی رغم برگزاری نشست های فراوان مورد اصلاح قرار نمی گیرد.

 پورابراهیمی ادامه داد: علی رغم توافق های انجام شده طی سال های گذشته با وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در زمینه وضعیت نامناسب سیستم ارتباطی در کرمان و راور، متاسفانه با وجود انجام اقدامات و پیشرفت ها در این زمینه اما توافق ها و تعهدات مربوط به وزارت ارتباطات به صورت کامل در این 2 شهرستان اجرایی نشده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی 11 دکل مخابراتی در شهرهای کرمان طی 2 ماه آینده

راه اندازی 11 دکل مخابراتی در شهرهای کرمان طی 2 ماه آینده