مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 دی 1399 ساعت 11:152021-01-11سياسي

گلایه مندی از عدم اجرای تعهدات وزارت ارتباطات در کرمان و راور


توافق ها و تعهدات مربوط به وزارت ارتباطات به صورت کامل در شهرستان های کرمان و راور اجرایی نشده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازعلیرغم برگزاری نشست های فراوان اصلاح نمی شود؟ پورابراهیمی اظهار داشت: علیرغم توافقات انجام شده طی سال های گذشته با وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در زمینه وضعیت نامناسب سیستم ارتباطی در کرمان و راور، متأسفانه با وجود انجام اقدامات و پیشرفت ها در این زمینه اما توافق ها و تعهدات مربوط به وزارت ارتباطات به صورت کامل در این دو شهرستان اجرایی نشده است.

وی تصریح کرد: علیرغم اقداماتی که در حوزه زیرساختی باید طبق صورتجلسات قبلی انجام می شد در طول ایام گذشته بخش عمده ای از این تعهدات در کرمان و راور عملیاتی نشده است.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مشکلات ارتباطی و مخابراتی در شهرک الله آباد کرمان به قوت خود باقی است، گفت: حوزه تلفن ثابت و آنتن دهی تلفن همراه در شهرهای راین، راور گلباف و ماهان و اختیارآباد علیرغم تعهدات انجام شده با مشکل مواجه است.

25 درصد مراکز آموزشی کرمان از آموزش مجازی محروم هستند وی بیان کرد: حدود 20 تا 25 درصد مراکز آموزشی کرمان در مناطق روستایی و حاشیه شهر و بخش های مختلف شهرستان کرمان و راور قرار دارند و از ظرفیت سیستم ارتباطی برای فضای آموزش مجازی محروم هستند و این وض


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گلایه مندی از عدم اجرای تعهدات وزارت ارتباطات در کرمان و راور

گلایه مندی از عدم اجرای تعهدات وزارت ارتباطات در کرمان و راور