مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 دی 1399 ساعت 11:152021-01-11سياسي

حماسه مردم ایلام در تاریخ ثبت است


مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام خدمت صادقانه به جامعه ایثارگری را سرلوحه اقدامات بنیاد برشمرد و گفت: دیدار با ایثارگران به منظور رسیدگی مطلوب تر و تجلیل از جایگاه رفیع خانواده های معظم شهدا و ایثارگران صورت می گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، اسدالله تولیده در دیدار با خانواده های شهدا و ایثارگران علی کامروا و علی عزیزی ، جانبازان 50 درصد فتاح جهانی و رمضان احمدبیگی و خانواده شهید عبادالله رضایی در شهرستان چرداول با تاکید بر لزوم تجلیل از ایثارگران به عنوان الگوهای ایثار و شهادت، گفت: ارزش ها و الگوهای عملی در عرصه ایثار و شهادت، باید آن گونه که شایسته است در جامعه معرفی شوند.

وی در ادامه افزود: استان ایلام همواره پشتیبان نظام بوده و نمونه بارز آن نیز تعداد بالای جامعه ایثارگری به نسبت جمعیت استان است.

افتخارآفرینی و حماسه رشادت های مردم این استان در تاریخ نظام و انقلاب ثبت شده است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام خدمت صادقانه به جامعه ایثارگری را سرلوحه اقدامات بنیاد برشمرد و گفت: این دیدارها به منظور رسیدگی مطلوب تر و تجلیل از جایگاه رفیع خانواده های معظم شهدا و ایثارگران صورت می گیرد، چرا که با توجه به شأن و منزلت جامعه ایثارگری، مسئولان بنیاد با انجام دیدارهای مستمر، ضمن قدردانی از ایستادگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حماسه مردم ایلام در تاریخ ثبت است

حماسه مردم ایلام در تاریخ ثبت است