مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 دی 1399 ساعت 11:152021-01-11سياسي

پیشرفت فیزیکی 63 درصدی ادامه پروژه همت/تا پایان عمر دولت وعده ها را عملی می کنیم


استاندار البرز با بیان اینکه ادامه پروژه همت تا کنون بیش از 63 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است، گفت: هنوز 9 ماه به پایان دولت و این دوره از شورای شهر باقی مانده است و باید تلاش کنیم تا وعده هایی که به مردم دادیم را عملی کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، عزیزاله شهبازی، استاندار البرز، پیش از ظهر امروز در بازدید از پروژه کنارگذر شمالی شهر کرج، در تشریح پروژه های راه سازی استان البرز، گفت: مسیر 130 کیلومتری راه آهن کرج به قزوین در سال 99 با موفقیت به اتمام رسید و افتتاح شد.

در بحث مترو هم ایستگاه شهر جدید هشتگرد بعد از مدت ها انتظار به سرانجام رسید.

استاندار البرز ادامه داد: پروژه راه سازی هشتگرد طالقان هم بعد از 22 سال به پایان رسیده است اما برای بهره برداری از آن جهت تکمیل ایمن سازی منتظر افزایش دما هستیم.

همچنین فاز اول  آزادراه تهران –شمال به طول 33 کیلومتر به ایستگاه پایانی رسید و در فاز دوم که کاملا در محدوده استان البرز قرار دارد، هماهنگی های خوبی با دولت و بنیاد مستضعفان صورت گرفته است و مقرر شد هر کدام مبلغ هزار میلیارد تومان برای تکمیل هرچه زودتر پروژه اختصاص دادند.

استاندار البرز عنوان کرد: ادامه پروژه همت با تلاش و همکاری تمام دستگاه های اجرایی و مسؤول در این حوزه، زیر بار ترافیکی رفت و تا کنون بیش از 63 درصد پیشرفت ف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشرفت فیزیکی 63 درصدی ادامه پروژه همت/تا پایان عمر دولت وعده ها را عملی می کنیم

پیشرفت فیزیکی 63 درصدی ادامه پروژه همت/تا پایان عمر دولت وعده ها را عملی می کنیم