مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 دی 1399 ساعت 11:252021-01-11سياسي

ضرورت اطلاع رسانی سریع برنامه های حمایتی دولت در زمان کرونا


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل بر تسریع در اطلاع رسانی برنامه های حمایتی دولت در زمان کرونا از سوی ارگان های مختلف استان تاکید کرد.

- ایسنا/اردبیل معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل بر تسریع در اطلاع رسانی برنامه های حمایتی دولت در زمان کرونا از سوی ارگان های مختلف استان تاکید کرد.

بهروز ندایی 22 دی در جلسه شورای اطلاع رسانی استان اردبیل اظهار کرد: دولت در ایام کرونا برای بسیاری از مشاغل، اصناف و گروه های اجتماعی و فرهنگی تسهیلات حمایتی اختصاص داده که اطلاع رسانی نکردن در موعد مقرر به عدم آگاهی مردم از این حمایت ها منجر می شود.

به گفته وی لازم است کمیته های اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی دستگاه های اجرایی استان برنامه های حمایتی حوزه های مربوطه را از رسانه های مختلف اعلام و این اطلاع رسانی ها را برای دسترسی کل جامعه انجام دهند.

معاون سیاسی استاندار اردبیل یادآور شد: با اینکه صدا و سیما و رسانه های مکتوب و مجازی در ایام کرونا بدون وقفه اطلاع رسانی های ستاد کرونا را انجام داده و اطلاعیه های مختلف را به مردم ارائه کردند، اما لازم است دستگاه های مختلف متاثر از کرونا محتواهای قابل استفاده در حیطه خود را تولید و برای انتقال به مردم در اختیار رسانه ها بگذارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت اطلاع رسانی سریع برنامه های حمایتی دولت در زمان کرونا

ضرورت اطلاع رسانی سریع برنامه های حمایتی دولت در زمان کرونا