مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 دی 1399 ساعت 11:252021-01-11سياسي

97 پرونده اوقاف استان سمنان از مراجع قضایی در حال پیگیری است


مدیرکل اوقاف سمنان بابیان اینکه 97 پرونده اوقاف استان از مراجع قضایی در حال پیگیری است، گفت: اکثریت این پرونده ها وارد مرحله دادرسی شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام اسماعیل تدینی ظهر دوشنبه در جلسه اداری اوقاف به میزبانی یکی از بقاع متبرکه سمنان ضمن بیان اینکه 97 پرونده اوقاف استان سمنان از مراجع قضایی در حال پیگیری است، ابراز داشت: برای احقاق و جلوگیری از تضییع حقوق موقوفات استان تلاش می شود که باید گفت اکثریت این پرونده ها در مرحله دادرسی قرار دارد.

وی بابیان اینکه طی سال جاری 72 مورد این پرونده ها وارد جریان دادرسی شدند، افزود: موضع این پرونده ها اغلب وصول حقوق املاک وقفی از قبیل مطالبه اجاره های معوقه و اجرت المثل ایام تصرف و آرای شاخص در راستای تثبیت وقفیت و بازگرداندن اراضی وقفی که در سنوات گذشته از وقفیت خارج شدند، است.

مدیرکل اوقاف استان سمنان بابیان اینکه از ابتدای سال جاری 51 فقره رأی به نفع موقوفات استان صادرشده است، ابراز داشت: ارزش ریالی آرای صادرشده به نفع موقوفات استان سمنان حدود 250 میلیارد ریال برآورد می شود.

تدینی همچنین از برگزاری ویژه برنامه سوگواره یاس نبوی هم زمان با ایام شهادت حضرت زهرا (س) و ایام فاطمیه از 25 لغایت 29 دی ماه در استان سمنان خبر داد و تصریح کرد: این برنامه ها در 20 امامزاده است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

97 پرونده اوقاف استان سمنان از مراجع قضایی در حال پیگیری است

97 پرونده اوقاف استان سمنان از مراجع قضایی در حال پیگیری است