مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 دی 1399 ساعت 11:452021-01-11سياسي

تبلیغ دین تعهدآور و عامل بیداری جوامع اسلامی است


مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل تبلیغ دین را تعهدآور و خدمتی بزرگ در اشاعه دین اسلام و عامل بیداری جوامع اسلامی دانست و گفت: تنها خادمان مخلص توفیق ادای وظیفه تبلیغ دینی را دارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام قاسم جعفرزاده ظهر دوشنبه در نشست با کارکنان اداره تبلیغات اسلامی شهرستان خلخال، مسئولیت خطیر روحانیون و مجموعه سازمان تبلیغات اسلامی در تقویت باورهای دینی و اعتقادی مردم را مهم دانست و اظهار کرد: تبلیغ دین تعهدآور، بیداری بخش و آگاه کننده است و تنها خادمان مخلص توفیق ادای وظیفه تبلیغ دینی را کسب می کنند.

وی به جایگاه مهم شهرستان خلخال در تدین و سابقه دینداری مردم این شهرستان و وجود علمای تراز استانی و کشوری از این منطقه اشاره کرد و گفت: شهر خلخال از شهرهای مهم از لحاظ فرهنگی، سابقه دیانت، موقعیت جغرافیایی و تبادل فرهنگی بین استانی بوده و در عین حال از مناطق کم برخوردار از لحاظ اقتصادی در استان محسوب می شود که علارغم مشکلات موجود، مردم علاقه و وابستگی به مکتب اهل بیت (ع) را همواره با شور و شعور بالایی ابراز کرده اند.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان اردبیل با تاکید بر حفظ و حراست از اعتماد و جایگاه معنوی مجموعه تبلیغات اسلامی در کنار مردم، افزود: اخلاص در عمل باعث اعتماد افکار عمومی و جذب مردم به سمت فعالی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تبلیغ دین تعهدآور و عامل بیداری جوامع اسلامی است

تبلیغ دین تعهدآور و عامل بیداری جوامع اسلامی است