مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 دی 1399 ساعت 11:552021-01-11اقتصادي

آخرین وضعیت شرکت پلی اکریل برای ورود به بازار بورس


عضو هیئت مدیره سازمان بورس و اوراق بهادار با ارائه توضیحاتی درباره آخرین وضعیت پلی اکریل گفت: شرکت های بورسی باید تابع قوانین بورس باشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، جعفر جمالی در ارتباط با آخرین وضعیت مصوبات مجمع اخیر شرکت پلی اکریل ایران اظهار داشت: در ارتباط با این مجمع عمومی که در روز سه دی ماه امسال برگزار شد تعدادی از سهامداران شکایت خود مبنی بر ممانعت برگزارکنندگان از ورودشان به جلسه مجمع عمومی به سامانه شکایات ارائه کرده اند؛ این شکایت ها به دست ما رسیده است، اما حصول نتیجه نهایی نمی توان درباره آن اظهارنظری انجام داد.

عضو هیئت مدیره سازمان بورس و اوراق بهادار و معاون حقوقی این سازمان در رابطه با حضور صندوق های سرمایه گذاری در ترکیب هیأت مدیره انتخاب شده در مجمع اخیر شرکت پلی اکریل نیز بیان داشت: از نظر سازمان بورس اوراق بهادار حضور صندوق ها بر خلاف مصلحت سهامداران است و مدیران این صندوق ها دچار تخلف شده اند؛ سازمان بورس نیز با مدیرانی که مرتکب این تخلف شده اند برخورد انضباطی خواهد کرد.

وی در پاسخ به سؤالی درباره احتمال وجود تعارض منفعت در رابطه با عضویت برخی از اعضای انتخاب شده برای هیأت مدیره پلی اکریل نیز تصریح کرد: ذی نفعان شرکت پلی اکریل که اعتقاد دارند در ترکیب هیأت مدیره انتخاب شده مسأله تعارض منفعت بروز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین وضعیت شرکت پلی اکریل برای ورود به بازار بورس

آخرین وضعیت شرکت پلی اکریل برای ورود به بازار بورس