مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 دی 1399 ساعت 12:052021-01-11بين الملل

امریکا مسئول ترور دانشمندان ایرانی است


وکیل مدافع خانواده های شهدای هسته ای در طرح دعوای حقوقی آنها علیه دولت امریکا گفت:  دولت امریکا و مقامات این کشور مسئول ترور دانشمندان ایرانی هستند.

- وکیل مدافع خانواده های شهدای هسته ای در طرح دعوای حقوقی آنها علیه دولت امریکا گفت:  دولت امریکا و مقامات این کشور مسئول ترور دانشمندان ایرانی هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، افضلی نیکو در نشست خبری تبیین دعوای حقوقی خانواده های شهدای دانشمندان هسته ای علیه دولت آمریکا به دلیل حمایت از اقدامات تروریستی رژیم اشغالگر قدس گفت: دیروز پرونده را به عنوان دادخواست ترور دانشمندان هسته ای در شعبه 55 مجتمع قضایی شهید بهشتی علیه رژیم صهیونیستی دولت امریکا ثبت کردیم.

وی افزود: ارتکاب اعمال مجرمانه و سازمان یافته علیه افراد بی گناه با هر دلیل و انگیزه، اقدامی تروریستی و قابلیت تعقیب و البته مسئولیت آور برای افراد و دولت هاست.

دنیا و ایران تاکنون ترورهای متفاوتی را مشاهده کرده است؛ البته جمهوری اسلامی ایران پس از انقلاب اسلامی جزو قربانیان اصلی اقدامات تروریستی بوده است و از ترور شهروندان عادی و زنان و کودکان و سالخوردگان تا به امروز که ترور صاحبان علم و دانش یا همان ترور دانشمندان علمی و هسته ای در دستور کار قرار گرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امریکا مسئول ترور دانشمندان ایرانی است

امریکا مسئول ترور دانشمندان ایرانی است