مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 دی 1399 ساعت 12:052021-01-11حوادث

2854 قاچاقچی، معتاد و عوامل توزیع مواد مخدر در سمنان دستگیر شدند


رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان سمنان از دستگیری دو هزار و 854 قاچاقچی، معتاد و عوامل توزیع مواد در استان خبر داد و گفت: از این تعداد چهار درصد را زنان تشکیل می دهند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سرهنگ عباس نادعلی ظهر دوشنبه در نشست خبری با خبرنگاران و اصحاب رسانه به میزبانی فرماندهی انتظامی سمنان ضمن بیان اینکه دو هزار و 854 قاچاقچی، معتاد و عوامل توزیع مواد در استان سمنان دستگیر شدند، ابر زا داشت: برنامه های عملیاتی مبارزه با مواد مخدر به عنوان یکی از عوامل ایجادکننده آسیب های اجتماعی در استان سمنان به طور جد اجرا و پیگیری می شود.

وی بابیان اینکه زنان چهار درصد افراد دستگیرشده در ارتباط با مواد مخدر را تشکیل می دهند، افزود: برای جلوگیری از این اقدامات طرح های محله محور برای پاک سازی مناطق آلوده و همچنین مقابله با خرده فروشان انجام شده است.

رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان سمنان بابیان اینکه از 501 مرحله پاک سازی مناطق آلوده سطح استان 178 مرحله مبارزه با خرده فروشان بوده است، ابراز داشت: با تلاش مأموران مبارزه با مواد مخدر 57 باند تهیه و توزیع مواد مخدر نیز متلاشی شده است.

نادعلی بابیان اینکه از ابتدای سال جاری تاکنون 10 عملیات مسلحانه مقابله با اشرار نیز در سطح استان به انجام رسیده است، در ادامه تصریح کرد: درمجموع این عملی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

2854 قاچاقچی، معتاد و عوامل توزیع مواد مخدر در سمنان دستگیر شدند

2854 قاچاقچی، معتاد و عوامل توزیع مواد مخدر در سمنان دستگیر شدند