مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 دی 1399 ساعت 12:152021-01-11اجتماعي

ثبت 220 هزار تردد بین تهران و کرج/ترافیک سنگین بین تهران و قزوین


مقام مسوول مرکز مدیریت راه ها گفت: در حال حاضر در آزادراه تهران - کرج - قزوین حدفاصل محمدشهر تا مهرویلا و محدوده ساسانی، ترافیک سنگین و در آزادراه قزوین - کرج - تهران حدفاصل ساسانی تا پل کلاک ترافیک نیمه سنگین است.

- ایمان محرابی نیا در گفت وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، در تشریح آخرین وضعیت ترافیکی جاده های کشور ، اظهار داشت: بر اساس اطلاعات دوربین های نظارت تصویری و بیش از 2250 دستگاه سامانه ترددشمار برخط، در حال حاضر اغلب جاده های کشور باز است و تردد در آن ها به روال عادی جریان دارد.

* انسداد کندوان تا ساعت 17 وی بیان کرد : محور کندوان حدفاصل کیلومتر 5 تا 15 از مرزن آباد تا دزدبن از 8 دی تا 12 اسفند از ساعت 08:00 تا 17:00 روزهای یکشنبه، دوشنبه و سه شنبه هر هفته غیر از ایام تعطیلات رسمی و روز های قبل و بعد از تعطیلات چندروزه به دلیل اجرای عملیات ترانشه برداری و اصلاح مسیر، مسدود است و تردد از محورهای جایگزین هراز و فیروزکوه انجام می شود.

* ترافیک سنگین بین کرج و قزوین محرابی نیا از تردد روان در مسیر رفت و برگشت محورهای هراز، فیروزکوه، آزادراه تهران - شمال و آزادراه قزوین - رشت خبر داد.

مقام مسوول مرکز مدیریت راه ها تصریح کرد: در محورهای شمالی بارش و مداخلات جوی خاصی نداریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت 220 هزار تردد بین تهران و کرج/ترافیک سنگین بین تهران و قزوین

ثبت 220 هزار تردد بین تهران و کرج/ترافیک سنگین بین تهران و قزوین