مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 دی 1399 ساعت 13:152021-01-11سياسي

بررسی «تحولات بدن و بدنمندی بازدیدکنندگان موزه ها در کرونا»


سلسله نشست های همایش بین المللی «پیامدهای فرهنگی و اجتماعی کرونا» به نشست «تحولات بدن و بدنمندی بازدیدکنندگان موزه ها در دوران کرونا» رسید.

- بررسی تحولات بدن و بدنمندی بازدیدکنندگان موزه ها در کرونا سلسله نشست های همایش بین المللی پیامدهای فرهنگی و اجتماعی کرونا به نشست تحولات بدن و بدنمندی بازدیدکنندگان موزه ها در دوران کرونا رسید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، تحولات بدن و بدنمندی بازدیدکنندگان موزه ها در دوران کرونا در ادامه برگزاری سلسله نشست های همایش بین المللی پیامدهای فرهنگی و اجتماعی کرونا دوشنبه 29 دی از ساعت 10 تا 12:30 به صورت مجازی برگزار می شود.

کوشا گرجی صفت - جامعه شناس - و رضا دبیری نژاد - رییس موزه ملی ملک - به دبیری طیبه عزت اللهی نژاد - عضو هیأت علمی پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات -، قرار است در این نشست علاوه بر بیان مسائل نوپدید در عرصه هنر در دوران کرونا، به بیان نظرات خود درباره تحولات به وجودآمده در حوزه موزه ها پرداخته و پیشنهادهایی برای تدوین سیاستگذاری های عمومی و دولتی برای برون­ رفت از این بحران ارائه کنند.

همچنین در این نشست، با توجه به اثرات بحران بر تعاریف نوپدید در عرصه بدن و بدنمندی بازدیدکنندگان موزه ها، پیشنهادها و راهکارهایی در همین راستا ارائه می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بررسی «تحولات بدن و بدنمندی بازدیدکنندگان موزه ها در کرونا»

بررسی «تحولات بدن و بدنمندی بازدیدکنندگان موزه ها در کرونا»