مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 دی 1399 ساعت 13:252021-01-11سياسي

رونمایی از 2 مجموعه شعر در بزرگداشت سردار شهید سلیمانی در شیراز


طی مراسمی از دو مجموعه شعر فارسی و عربی در بزرگداشت سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، به همت معاونت فرهنگی دانشکده ادبیات و علوم انسانی دانشگاه شیراز رونمایی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، محمد مرادی، عضو هیئت علمی دانشگاه شیراز و یکی از گردآورندگان مجموعه شعر خاتم سلیمانی ، گفت: این اثر حاوی گزیده اشعار شاعران فارسی زبان با موضوع ستایش از مجاهدت ها و رشادت های سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و یاران شهید ایشان است.

مرادی گفت: در انتخاب و تألیف این مجموعه، صدها شعر از شاعران فارسی زبان ایرانی، افغانستانی و پاکستانی که در روزهای حیات و عمدتاً پس از شهادت حاج قاسم سلیمانی سروده شده، جمع آوری و به انتخاب خانم ها معصومه مرادی و مرضیه ی مرادی گردآوری و توسط انتشارات رخشید منتشر شده است.

عضو هیئت علمی دانشگاه شیراز افزود: این مجموعه 200 شعر را از 150 شاعر شناخته شده و جوان انقلاب اسلامی در برگرفته است و از نام های شناخته شده ی پدید آورندگان اشعار می توان به علیرضا قزوه، حسین اسرافیلی، غلامرضا کافی، افشین علا، محمدمهدی سیار، میلاد عرفان پور، رضا اسماعیلی، محمدحسین انصاری نژاد، قاسم کاکایی، پروانه نجاتی و.

اشاره کرد.

دکتر موسی عربی، معاون دانشجویی فرهنگی دانشکده ادبیات و علوم انسانی و از گردآورندگان مجموعه ادبی سلیمان السماء ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رونمایی از 2 مجموعه شعر در بزرگداشت سردار شهید سلیمانی در شیراز

رونمایی از 2 مجموعه شعر در بزرگداشت سردار شهید سلیمانی در شیراز