مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 دی 1399 ساعت 13:352021-01-11اقتصادي

اختصاص 12 میلیارد تومان اعتبار برای پاک سازی گیاه سنبل آبی در گیلان


مدیرکل مدیریت بحران استانداری گیلان با اشاره به تقبل پرداخت هزینه پاک سازی گیاه سنبل آبی در چاف و چمخاله گفت: با تصمیم هیئت دولت و وزیران مبلغ 12 میلیارد تومان اعتبار به گیلان در خصوص پاک سازی گیاه سنبل آبی در نظر گرفته شده و ستاد مدیریت بحران استان تمامی .

- امیر مرادی عصر امروز در حاشیه بازدید از رودخانه چاف و چمخاله در گفت وگو با خبرنگار فارس در لنگرود با بیان اینکه این رودخانه یکی از گردشگرپذیرترین مناطق گیلان است، اظهار کرد: گیاه مزاحم سنبل آبی 40 هکتار از شهر چاف و چمخاله را پوشانده و برای مردم این منطقه که منبع درآمد آنان از جاذبه های این رودخانه بوده است مشکلاتی را ایجاد کرد.

وی با قدردانی از زحمات شهرداری، شورا و ستاد مدیریت بحران شهرستان لنگرود گفت: هر چه برای از بین بردن این گیاه دیر اقدام شود بر مشکلات آن افزوده شده و کار برای جمع آوری سخت تر می شود به این دلیل شورا و شهرداری شهر چاف و چمخاله و همچنین ستاد مدیریت بحران شهرستان لنگرود منتظر اعتبارات نمانده و کار جمع آوری گیاه مزاحم سنبل آبی را آغاز کردند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری گیلان یکی از دستاوردهای جمع آوری گیاه سنبل آبی در رودخانه چاف و چمخاله را بازگشت امید به مردم این منطقه برشمرد و افزود: با پیگیری های صورت گرفته گیاه سنبل آبی توسط هیئت دولت به یک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص 12 میلیارد تومان اعتبار برای پاک سازی گیاه سنبل آبی در گیلان

اختصاص 12 میلیارد تومان اعتبار برای پاک سازی گیاه سنبل آبی در گیلان