مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 دی 1399 ساعت 13:352021-01-11اقتصادي

دو شرکت البرزی صادر کننده برتر کشور شدند


رییس اتاق بازرگانی استان البرز از موفقیت دو شرکت مستقر در این استان در کسب تندیس صادرکنندگان ممتاز و نمونه ملی در بیست و چهارمین مراسم روز ملی صادرات خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، پرهام رضایی، رییس اتاق بازرگانی استان البرز، بعد از ظهر امروز با اشاره به برگزاری بیست و چهارمین مراسم روز ملی صادرات که در اتاق بازرگانی ایران برگزار شد، گفت: طی برگزاری این مراسم، مدال افتخار صادرات به یک شرکت اهدا شد، 8 شرکت تندیس صادرکننده ممتاز ملی و 47 شرکت نیز تندیس صادرکننده نمونه ملی را دریافت کردند.

رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی البرز با بیان اینکه یکی از شرکت های مستقر در استان البرز تندیس صادرکنندگان ممتاز ملی خبر را کسب کرده است، اظهار کرد: از استان البرز شرکت تولید مواد اولیه داروپخش موفق به دریافت این تندیس شد.

وی با اشاره به اینکه استان البرز از ظرفیت های مناسب صادراتی برخوردار است،تصریح کرد: در میان دریافت کنندگان تندیس صادرکنندگان نمونه ملی سال 98، شرکت فراگستر بیستون مستقر در شهرک صنعتی اشتهارد موفق به اخذ این موفقیت شد.

رضایی در ادامه ضمن تاکید بر اهمیت حمایت از تولید داخلی و با تکیه بر ظرفیت های شرکت های دانش بنیان و استارت آپی برای تقویت صادرات در استان، بیان کرد: تمرکز بر تولیدات صادر محور و به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دو شرکت البرزی صادر کننده برتر کشور شدند

دو شرکت البرزی صادر کننده برتر کشور شدند