مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 دی 1399 ساعت 13:502021-01-11بين الملل

فلسطین تهدید کرد از کشورهای عربی در دادگاه های بین المللی شکایت می کند


نخست وزیر فلسطین درخصوص مساله واردات روغن زیتون و عسل توسط بازارهای عربی از شهرک های یهودی نشین صهیونیست اعلام کرد که فلسطین شکایت های کیفری را علیه این کشورها در دادگاه های بین المللی ارائه خواهد داد.

- نخست وزیر فلسطین درخصوص مساله واردات روغن زیتون و عسل توسط بازارهای عربی از شهرک های یهودی نشین صهیونیست اعلام کرد که فلسطین شکایت های کیفری را علیه این کشورها در دادگاه های بین المللی ارائه خواهد داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از روزنامه فرامنطقه ای رای الیوم، محمد اشتیه، نخست وزیر فلسطین اعلام کرد که دولت منتظر دستور رییس تشکیلات خودگردان فلسطین برای تعیین زمان برگزاری انتخابات است تا اقدامات لازم برای موفقیت آمیز بودن این اقدام دموکراتیک صورت بگیرد.

نخست وزیر فلسطین درخصوص مساله صادرات روغن زیتون، مشروبات الکلی و عسل به بازارهای عربی از سوی شهرک های یهودی نشین صهیونیست اعلام کرد که فلسطین شکایت های کیفری را علیه این کشورها در دادگاه های بین المللی ارائه خواهد داد.

این نقضی است که کشورهای غیر عرب آن را انجام نمی دهند، این امر نشانگر نادیده گرفتن جنایت های اشغالگر و بی توجهی به ظلم علیه فلسطینی ها یا درک نکردن این امر است که شهرک های یهودی نشین و تعامل با آنها نقض قانون بین الملل است و هرکس که اقدام به این کار کند،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فلسطین تهدید کرد از کشورهای عربی در دادگاه های بین المللی شکایت می کند

فلسطین تهدید کرد از کشورهای عربی در دادگاه های بین المللی شکایت می کند