مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 دی 1399 ساعت 13:552021-01-11اقتصادي

بازگشت آرامش به بازار روغن تا یک ماه آینده


رییس سازمان صمت استان فارس ضمن تاکید بر عدم افزایش قیمت روغن، از بازگشت قطعی آرامش به بازار این محصول تا یک ماه آتی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، چهار ماه است کمبود روغن در بازار و هیجان خرید توسط مردم منجر به ایجاد تشویش در بازار، ایجاد صف های طولانی و افزایش مصرف این ماده خوراکی شده است.

ماده ای که به سبب وجود تحریم ها واردات آن در برهه ای از زمان با مشکل رو به رو و ماندن آن در گمرکات سبب شد کارخانه های تهیه روغن در سطح کشور با مشکلاتی مواجه شوند و نتیجه آن ایجاد تلاطم در بازار بود.

طی چهار ماه گذشته گزارشات مختلفی از باب چگونگی تهیه، توزیع و نظارت بر این محصول تهیه شد و اقدامات مختلف سازمان صمت مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

در ادامه و به جهت شفاف سازی افکار عمومی از صفر تا صد تهیه و توزیع روغن، گفتگویی ویدئویی با رییس سازمان صمت فارس انجام شد که شرح آن در زیر آمده است.

حمیدرضا ایزدی در گفتگو با فارس با اشاره به شهریورماه و مشکلاتی که در آن برهه دامنگیر بازار روغن شد اظهار داشت: در کشور حدود 22 کارخانه تولید روغن خوراکی و صنعتی داریم، روغن هایی که در این کارخانه های تولید می شوند، مواد اولیه شان روغن خام است به گونه ای که 84 درصد روغن خام مصرفی در این کارخانه ها از طریق واردات تأمین می شود و 16 درصد را در خود کشور تول


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازگشت آرامش به بازار روغن تا یک ماه آینده

بازگشت آرامش به بازار روغن تا یک ماه آینده