مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 دی 1399 ساعت 14:052021-01-11سياسي

بازدید مدیرعامل بانک ملت از شرکت کارگزاری مفید


مدیرعامل بانک ملت همراه با تعدادی از مدیران ارشد این بانک از شرکت کارگزاری مفید بازدید کرد و با مدیران این کارگزاری به گفت و گو نشست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بنابر اعلام روابط عمومی بانک ملت ، دکتر محمد بیگدلی در این بازدید که عباس جعفرلو، سیدابوطالب دیبایی، محمود رشیدی و مهدی قدمی معاونان مدیرعامل، حسن کمالوند و علی اکبر صابریان مدیران امور و ساداتی رییس شعبه مستقل مرکزی، وی را همراهی می کردند از بخش های مختلف کارگزاری مفید دیدن کرد.

مدیرعامل بانک ملت همچنین از باجه بانک ملت در کارگزاری مفید بازدید و با کارکنان این باجه دیدار و گفت و گو کرد.

وی همچنین در نشست با رییس هیات مدیره و مدیرعامل کارگزاری مفید، راه های تقویت همکاری های فی ما بین را مورد بررسی قرار داد.

دکتر بیگدلی در این نشست با اشاره به این نکته که کارگزاری مفید فعالیت گسترده ای را در بخش های مختلف بازار سرمایه انجام می دهد، اظهار داشت: اقدامات تخصصی این شرکت از عهده هر کارگزاری بر نمی آید ضمن این که به کارگیری یک هزار نیروی انسانی متخصص در این شرکت، اقدام ارزنده است و می توان از تخصص آنان برای ارتقای بازار سرمایه بهره برد.

وی با اشاره به رتبه نخست کارگزاری مفید در بین کارگزاری ها از لحاظ حجم معاملات، افزود: جایگاه نخست این شرکت پس از 26 سال فعالیت، نشان می دهد که با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازدید مدیرعامل بانک ملت از شرکت کارگزاری مفید

بازدید مدیرعامل بانک ملت از شرکت کارگزاری مفید