مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 دی 1399 ساعت 14:152021-01-11سياسي

25 درصد مراکز آموزشی کرمان از سیستم ارتباطی آموزش مجازی محروم هستند


حدود 20 تا 25 درصد مراکز آموزشی کرمان در مناطق روستایی و حاشیه شهر و بخش های مختلف شهرستان کرمان و راور قرار دارند و از ظرفیت سیستم ارتباطی برای فضای آموزش مجازی محروم هستند - نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی گفت: 11 دکل مخابراتی در بازه زمانی 2 ماه آینده به زیرساخت های این 2 شهرستان اضافه می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازروز دوشنبه ایرنا، محمدرضا پورابراهیمی در نشست با وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات ضمن اعتراض به وضعیت نامناسب ارتباطات در شهرستان های کرمان و راور با توجه به شیوع کرونا و عدم استفاده دانش آموزان، معلمان و سیستم های آموزشی از این ظرفیت افزود: نارسایی در ارتباطات، برخی مناطق و شهرهای کرمان را با مشکل جدی مواجه کرده است.

وی اظهار داشت: چرا نارسایی و ضعف های سیستم ارتباطی در شهرستان های کرمان و راور با توجه به شرایط موجود و شیوع ویروسی مهلک کرونا، علیرغم برگزاری نشست های فراوان مورد اصلاح قرار نمی گیرد؟ پورابراهیمی اظهار داشت: علیرغم توافقات انجام شده طی سال های گذشته با وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در زمینه وضعیت نامناسب سیستم ارتباطی در کرمان و راور، متاسفانه با وجود انجام اقدامات و پیشرفت ها در این زمینه اما توافق ها و تعهدات مربوط به وزارت ارتباطات به صورت کامل در این 2 شهرستان اجرایی نشده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

25 درصد مراکز آموزشی کرمان از سیستم ارتباطی آموزش مجازی محروم هستند

25 درصد مراکز آموزشی کرمان از سیستم ارتباطی آموزش مجازی محروم هستند