مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 دی 1399 ساعت 14:502021-01-11سياسي

آمریکا با خروج از برجام چقدر به ایران خسارت زد؟


یک نماینده مجلس خسارت خروج آمریکا از برجام برای ایران را 152 میلیارد دلار برآورده کرد و گفت که این موضوع باید تعیین تکلیف شود و آمریکا این خسارت را جبران کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ به نقل از خانه ملت، نایب رییس کمیسیون امور داخلی و شوراهای مجلس گفت: 152 میلیارد دلار خسارت ناشی از خروج آمریکا از برجام است که باید تعیین تکلیف شود.

محمد حسن آصفری با اشاره به جهت گیری برخی رسانه های خارجی در خصوص لغو برخی از تحریم های دارویی در راستای زمینه سازی برای توافق برجامی از سوی بایدن، گفت: آمریکایی ها برای مذاکره با کشورمان، ابتدا باید تحریم های ظالمانه علیه ملت ایران را لغو و سپس خسارت های ناشی از خروج برنامه جامع اقدام مشترک را جبران کنند.

نماینده مردم اراک،خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: تا زمانی که کاخ سفید دست از زیاده خواهی علیه ملت ایران برندارد، هیچ نوع مذاکره ای با ایالات متحده معنا و مفهومی ندارد.

وی ادامه داد: در واقع با مرور حافظه تاریخی می توان دریافت وقتی با آمریکایی ها مذاکره کردیم، شاهد دبه کردن مقامات این کشور بوده ایم.

نایب رییس کمیسیون امور داخلی و شوراهای مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: بر اساس تجربه مذکور می توان اذعان کرد پیش از هر نوع مذاکره ای باید خسارات وارد شده به کشورمان جبران شود؛ 152 میلیارد د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمریکا با خروج از برجام چقدر به ایران خسارت زد؟

آمریکا با خروج از برجام چقدر به ایران خسارت زد؟