مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 دی 1399 ساعت 16:002021-01-11سياسي

تمام ادیان الهی به دنبال ایجاد عدالت و آزادی خواهی هستند


فرمانده سپاه حضرت سیدالشهداء(ع) استان تهران با بیان اینکه تمام ادیان به دنبال آزادی خواهی هستند، گفت: تمام آزادی خواهان و ظلم ستیزان جهان با پیروی از مکتب امام خمینی(ره) و با کمک سربازانی مانند حاج قاسم سلیمانی به دنبال ایجاد عدالت و برابری بر روی کره خاکی هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرری، سردار احمد ذوالقدر فرمانده سپاه حضرت سیدالشهداء(ع) استان تهران عصر امروز در مراسم سرباز مکتب امام خمینی(ره) در مرقد مطهر بنیانگذار انقلاب اسلامی، اظهار کرد: پس از چهل سال، امروز شاهد رشد و شکوفایی دولت و حکومت جمهوری اسلامی هستیم همانگونه که امام راحل در آغاز مبارزه فرموده بودند؛ انقلاب را کسانی به نتیجه می رسانند که اکنون در گهواره هستند.

وی با بیان اینکه مردم به دنبال برقراری عدالت و آزادی خواهی هستند، گفت: عدالت خواهی بزرگ ترین خواسته بشریت است.

فرمانده سپاه حضرت سیدالشهداء(ع) استان تهران بیان کرد: تمام آزادی خواهان و ظلم ستیزان جهان با پیروی از مکتب امام خمینی(ره) و با کمک سربازانی مانند حاج قاسم سلیمانی به دنبال ایجاد عدالت و برابری بر روی کره خاکی هستند.

سردار ذوالقدر ادامه داد: امروز تمامی آزادی خواهان جهان بر اساس مکتبی که امام راحل ایجاد کردند به جنگ با نابرابری و ظلم می روند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمام ادیان الهی به دنبال ایجاد عدالت و آزادی خواهی هستند

تمام ادیان الهی به دنبال ایجاد عدالت و آزادی خواهی هستند