مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 دی 1399 ساعت 16:202021-01-11اقتصادي

غربالگری 12 میلیون خانوار در طرح شهید سلیمانی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خرم آباد، محمد صادقی در نشست خبری با اصحاب رسانه با اشاره به اینکه لرستان جزو ده استانی است که عملکرد خوبی در طرح شهید سلیمانی داشته است، عنوان کرد: کاهش مرگ و میر ناشی از کرونا از 17 نفر به یک نفر و حتی در برخی روزها به صفر و کاهش تعداد بیماران بستری و بیماران جدید از موفقیت های طرح شهید سلیمانی در لرستان است.

وی افزود: اما در مورد کاهش آمار کرونا در کشور حتی اگر به عدد و رقم هم توجه نکنیم دیدن وضع بیمارستان ها گویای خیلی چیزها است، ما شاهد اتفاق خوبی در این زمینه هستیم.

رییس بسیج جامعه پزشکی کشور به آمار کرونا پس از اجرای طرح شهید سلیمانی اشاره کرد و گفت: در شروع طرح مرگ و میر 486 نفر در روز بود درحالی که این رقم اکنون بین 70 تا 90 نفر در نوسان است، یعنی حدود 88 درصد کاهش داشته ایم، همچنین تعداد بیماران جدید از 14 هزار نفر در روز به 5 تا 6 هزار نفر کاهش پیدا کرده است.

صادقی افزود: تعداد بیماران بستری نیز از 3300 نفر به 400 نفر کاهش پیدا کرده که بسیار قابل تامل است، همه این عددها نشان می دهد تصمیمات و سیاست های اعمال شده از جمله طرح شهید سلیمانی موفق بوده است.

وی بیان کرد: حضور بسیجیان و مردم در طرح شهید سلیمانی کمک شایانی به وزارت بهداشت کرد، از طرفی سیاست وزارت بهداشت اکنون روال خوبی دارد، اما باید تا جایی پیش ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

غربالگری 12 میلیون خانوار در طرح شهید سلیمانی

غربالگری 12 میلیون خانوار در طرح شهید سلیمانی