مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 دی 1399 ساعت 16:452021-01-11اقتصادي

احداث باغات پایاب سد آزاد 600 میلیارد تومان درآمدزایی به دنبال دارد


استاندار کردستان بر ضرورت برنامە ریزی برای اتمام نهال کاری چهار هزار و 300 هکتار از اراضی پایاب سد آزاد در منطقه کلاترزان تاکید کرد و گفت: با بهره برداری از اراضی پایاب سد آزاد و تبدیل آن به باغات، - ایسنا/کردستان استاندار کردستان بر ضرورت برنامە ریزی برای اتمام نهال کاری چهار هزار و 300 هکتار از اراضی پایاب سد آزاد در منطقه کلاترزان تاکید کرد و گفت: با بهره برداری از اراضی پایاب سد آزاد و تبدیل آن به باغات، سالانه 600 میلیارد تومان درآمد عاید مردم منطقه خواهد شد.

بهمن مرادنیا در بازدید از طرح ایجاد باغات در پایاب سد آزاد و در بخش کلاترزان سنندج با بیان اینکه بهره برداری از چهار هزار و 300 هکتار اراضی پایاب سد آزاد و تبدیل آن به باغات، سالانه 600 میلیارد تومان درآمد عاید مردم منطقه خواهد شد، اظهار کرد: باید هدف گذاری ما تا پایان سالجاری اتمام چاله کنی و نهالکاری در این چهار هزار و 300 هکتار باشد.

وی عنوان کرد: هم اکنون در دو هزار و 100 هکتار از اراضی پایاب سد آزاد و در بخش کلاترزان نهالکاری با مشارکت سپاه بیت المقدس کردستان و بسیج سازندگی شروع شده است.

مرادنیا با بیان اینکه بخشی از این طرح انجام شده و در صورت بهره برداری کامل آن، یک هزار و 140 خانوار در بخش کلاترزان سنندج از درآمد پایدار برخوردار خواهند شد، ادامه داد: در صورت بهره برد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احداث باغات پایاب سد آزاد 600 میلیارد تومان درآمدزایی به دنبال دارد

احداث باغات پایاب سد آزاد 600 میلیارد تومان درآمدزایی به دنبال دارد