مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 دی 1399 ساعت 17:052021-01-11دانش

توسعه خدمات هوافضای پهپادی در پردیس فناوری دانشگاه یزد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، پردیس فناوری و صنعتی دانشگاه یزد برای خدمات داده کاوی، نظارت بر بنا های تاریخی، منابع طبیعی و نقاط بحرانی، - پردیس فناوری و صنعتی دانشگاه یزد برای خدمات داده کاوی، نظارت بر بناهای تاریخی، منابع طبیعی و نقاط بحرانی، پرنده های هدایت پذیر از دور را به خدمت گرفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، پردیس فناوری و صنعتی دانشگاه یزد برای خدمات داده کاوی، نظارت بر بنا های تاریخی، منابع طبیعی و نقاط بحرانی، پرنده های هدایت پذیر از دور را به خدمت گرفت.

مهدی رضاییان، استادیار دانشکده مهندسی کامپیوتر دانشگاه یزد با بیان اینکه در سال های اخیر، در حوزه های غیرنظامی شروع به توسعه و استفاده از هواپیما های بدون سرنشین شده است، گفت: از این پهپاد ها برای انجام وظایفی مانند عکس برداری به منظور نقشه برداری و به روزرسانی اطلاعات مکانی، نظارت بر خطوط لوله و تجهیزات آن، عملیات جستجو و نجات و نیز برای عکاسی و فیلم برداری تجاری استفاده می شود.

وی امتیاز در اختیار گرفتن نرم افزار درون سازمانی AImage را که حاصل تجربه بیش از بیست سال همکاری های بین دانشگاهی و صنعتی است، یادآور شد و افزود: این امکان فراهم شده تا با به کارگیری تکنیک ها و الگوریتم های هوش مصنوعی و با دقت مناسب، مدل سه بعدی و دقیق ساختمان ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توسعه خدمات هوافضای پهپادی در پردیس فناوری دانشگاه یزد

توسعه خدمات هوافضای پهپادی در پردیس فناوری دانشگاه یزد