مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 دی 1399 ساعت 17:202021-01-11اقتصادي

بازارچه گوهر سنگ و عقیق در قم ساخته می شود


استاندار قم با اشاره به ظرفیت معادن سنگ های نیمه قیمتی در استان گفت: مقدمات تصویب طرح ساخت بازارچه گوهر سنگ و عقیق در ابتدای ورودی شهر به زودی فراهم خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، بهرام سرمست عصر دوشنبه در مراسم اعطای لوح ثبتی شهر ملی انگشتر به استان قم با اشاره به ظرفیت معادن سنگ های نیمه قیمتی در استان گفت: استان دارای ظرفیت 1000 کارگاه تولید زیورآلات و سنگ تراشی است و 1200 هنرمند شاغل در این هنر-صنعت مشغول به فعالیت هستند.

وی افزود: مراکز متعددی در حوزه زیورآلات سنتی و انگشتر در استان فعالیت می کنند و رفت و آمد گردشگران ایرانی و خارجی و اتباع حوزه خلیج فارس و کشورهای عربی از جمله ظرفیت های استان برای فروش تولیدات قم محسوب می شود.

استاندار با اشاره به ابلاغ شرح وظایف ادارات استانی، سازمان صمت، شرکت شهرک های صنعتی استان و سازمان مدیریت شهری قم برای فراهم کردن زیر ساخت های مورد نیاز بازارچه سنگ و گوهر در استان بیان کرد: مقدمات تصویب طرح ساخت بازارچه گوهرسنگ و عقیق در ابتدای ورودی شهر در کمیته معادن استان به ریاست سازمان صمت، مدیر عامل ایمیدرو، خانه صنعت، رؤسای انجمن های صنایع دستی به زودی انجام خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازارچه گوهر سنگ و عقیق در قم ساخته می شود

بازارچه گوهر سنگ و عقیق در قم ساخته می شود