مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 دی 1399 ساعت 18:202021-01-11اجتماعي

شاخص آلودگی از 170 عبور کند فردا مسابقات ورزشی پایتخت لغو می شود


معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری تهران با اشاره به اینکه میانگین سنجش شاخص ها امروز 155 بوده است گفت: شاخص آلودگی از 170 عبور کند مسابقات ورزشی پایتخت فردا لغو می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، عبدالرضا چراغعلی در خصوص وضعیت آلودگی هوا و برگزاری دربی در پایتخت در جمع خبرنگاران اظهار داشت: طبق آماری که توسط اعضا به جلسه ارائه شد میانگین سنجش شاخص ها در سطح مرکز استان و برخی از شهرستان های اطراف عدد 155 اعلام شده بود.

چراغعلی با بیان اینکه عدد اعلام با عددی که برای کسب لغو مسابقات لازم بود فاصله اندکی داشت گفت: نگرانی اعضای جلسه در خصوص برگزاری دربی وجود داشت اما با دستور استاندار تهران قرار شد تمهیدات ویژه ای در این خصوص از سوی دانشگاه علوم پزشکی، مرکز بهداشت و خود لیگ که مسئول برگزاری مسابقات است ابلا غ و موضوع به طور ویژه رصد شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری تهران بیان داشت: بر اساس گزارشات واصله تاکنون مشکلی پیش نیامده است اما بررسی ها ادامه دارد که اگر عدد شاخص آلودگی از 170 عبور کند مصوبه امروز این بود که مسابقات فردا در همه رشته های ورزشی تعطیل اعلام می شود که به صورت رسمی اعلام خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شاخص آلودگی از 170 عبور کند فردا مسابقات ورزشی پایتخت لغو می شود

شاخص آلودگی از 170 عبور کند فردا مسابقات ورزشی پایتخت لغو می شود