مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 دی 1399 ساعت 18:252021-01-11سياسي

کولبری زیبنده مردم کرد نیست/زمینه ایجاد اشتغال در کردستان فراهم شود


نماینده مردم شهرستان های مریوان و سروآباد در مجلس شورای اسلامی گفت: با وجود ظرفیت هایی در بخش های کشاورزی و گردشگری در شهرستان های سروآباد و مریوان، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، شیوا قاسمی پور در شورای اداری شهرستان سروآباد که با حضور رییس بنیاد مستضعفان برگزار شد، اظهار کرد: شرایط اقتصادی کشور به خاطر تحریم های ناجوانمردانه دشمنان مناسب نیست و شیوع کرونا این شرایط را سخت تر کرده است.

وی خاطرنشان کرد: مردم شهرستان سروآباد، مردمانی شهیدپرور و همیشه در صحنه هستند و لذا کمبودها و محرومیت ها برازنده این مردم نیست.

نماینده مردم شهرستان های مریوان و سروآباد در مجلس شورای اسلامی اذعان داشت: مردم با تمام محرومیت ها قدر نظام را می دانند و من دست هر کس در هر نقطه ای گامی در مسیر خدمت به مردم محروم این شهرستان بردارد، می بوزم.

قاسمی پور خاطرنشان کرد: تسهیل گری در مسیر اجرای پروژه ها و اقدامات بنیاد مستضعفان ضروری است.

وی تصریح کرد: مهمترین مشکل در سروآباد موضوع بیکاری و نبود اشتغال پایدار است که موجب شده بیشتر جوانان به سمت کولبری روی بیاورند.

نماینده مردم شهرستان های مریوان و سروآباد در مجلس شورای اسلامی گفت: با وجود ظرفیت هایی در بخش های کشاورزی و گردشگری در شهرستان های سروآباد و مریوان، کولبری شایسته و زیبنده مردم این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کولبری زیبنده مردم کرد نیست/زمینه ایجاد اشتغال در کردستان فراهم شود

کولبری زیبنده مردم کرد نیست/زمینه ایجاد اشتغال در کردستان فراهم شود