مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 دی 1399 ساعت 20:052021-01-11سياسي

نقش طرح شهید احمدی روشن در حل مشکلات خوزستان


رییس بنیاد نخبگان خوزستان با بیان اینکه طرح شهید احمدی روشن به مدت 5 سال است که توسط بنیاد ملی نخبگان اجرا می شود، گفت: در این راستا سال گذشته 100 طرح منعقد شد و امسال نیز از نظر تعداد طرح ها، - ایسنا/خوزستان رییس بنیاد نخبگان خوزستان با بیان اینکه طرح شهید احمدی روشن به مدت 5 سال است که توسط بنیاد ملی نخبگان اجرا می شود، گفت: در این راستا سال گذشته 100 طرح منعقد شد و امسال نیز از نظر تعداد طرح ها، دومین استان در اجرای طرح شهید احمدی روشن هستیم.

علی حسین صابری امروز (22 دی) در جلسه جمع بندی سفر یک روزه معاون علمی و فناوری رییس جمهور به خوزستان که در استانداری برگزار شد، اظهار کرد: طرح شهید احمدی روشن به مدت 5 سال است که توسط بنیاد ملی نخبگان اجرا می شود.

هدف از این طرح ورود دانشگاهیان به مسائل و مشکلات جامعه، صنعت و دستگاه های اجرایی است.

تاکنون در 5 دوره، اجرا شده و موفق بوده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: در این راستا 100 قرارداد در سال گذشته منعقد شد و خوشبختانه در دوره چهارم و پنجم طرح شهید احمدی روشن، تعداد طرح های قابل توجهی در جهت حل مشکلات اجرا شد.

رییس بنیاد نخبگان خوزستان در پایان گفت: امسال از نظر تعداد طرح ها، دومین استان در اجرای طرح شهید احمدی روشن هستیم و امیدواریم این طرح بستری برای ورود تیم های متخصص به مشکلات جامعه شود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقش طرح شهید احمدی روشن در حل مشکلات خوزستان

نقش طرح شهید احمدی روشن در حل مشکلات خوزستان