مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 دی 1399 ساعت 20:352021-01-11اجتماعي

کووید19 کار نیروی انتظامی را دوچندان کرد


فرمانده نیروی انتظامی استان سمنان با اشاره به شیوع کروناویروس و نقش پلیس در کنترل آن گفت: شیوع کووید19 فعالیت های نیروی انتظامی را مضاعف و دوچندان کرده است.

- ایسنا/سمنان فرمانده نیروی انتظامی استان سمنان با اشاره به شیوع کروناویروس و نقش پلیس در کنترل آن گفت: شیوع کووید19 فعالیت های نیروی انتظامی را مضاعف و دوچندان کرده است.

سردار عبدالله حسنی فرمانده نیروی انتظامی استان سمنان اظهار کرد: شیوع بیماری عالمگیر کرونا در یک سال اخیر، فعالیت نیروی انتظامی در استان سمنان را دوچندان کرد و شرایط خدمت رسانی پلیس در زمان شیوع کرونا ویروس عادی نیست.

وی با اشاره به شیوه برخورد پلیس با آحاد مردم در این شرایط کرونایی افزود: در جلسات مختلف همواره به کارکنان نیروی انتظامی در بخش های مختلف توصیه می شود که در برقراری ارتباط با اقشار مردم، برخورد با اخلاق نیکو و خوب با آحاد جامعه را فراموش نکنند.

فرماندهی انتظامی استان با بیان اینکه ولایی بودن و با اخلاق بودن را از خصوصیات بارز و ضروری کارکنان نیروی انتظامی برشمرد و با اشاره به اهمیت کار در نیروی انتظامی و لزوم برخورد درست با مردم تصریح کرد: به تعبیر رهبر معظم انقلاب، نیروی انتظامی ویترین عملکرد نظام جمهوری اسلامی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کووید19 کار نیروی انتظامی را دوچندان کرد

کووید19 کار نیروی انتظامی را دوچندان کرد