مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 دی 1399 ساعت 20:552021-01-11اقتصادي

تامین مسکن خانواده های دارای بیش از یک معلول در الویت بهزیستی است


اداره کل بهزیستی استان در زنجان در پاسخ به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری در مورد مشکلات خانواده ای با معلول با ارسال توضیحی آورده است که مبلغ یک میلیارد و 400 میلیون به این خانواده اختصاص یافته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، به دنبال انتشار گزارش خبرگزاری فارس با عنوان سقفی برای خانواده معلول/وقتی بانوان جهادی دست به کار می شوند روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان زنجان با ارسال توضیحاتی به خبرگزاری فارس نسبت به این گزارش واکنش نشان داد.

در جوابیه بهزیستی استان زنجان آمده است: احترامـا - ضمن سپاس از پیگیری فعالیت های مربوط به افراد دارای معلولیت و اشاعه فرهنگ  نیکوکاری و ترغیب به خیر جمعی خواهشمند است.

در پاسخ به مطلب مندرج در آن خبرگزاری با عنوان سقفی برای خانواده معلول / وقتی بانوان جهادی دست به کار می شوند در تاریخ 22 دی ماه جوابیه ذیل را جهت  توضیح و تنویر افکار عمومی منتشر فرمایید.

تامین مسکن برای خانوارهای دارای 2 معلول و بیشتر، اولویت اصلی بهزیستی است که این امر بر اساس تفاهمنامه مشترک 5 جانبه (بهزیستی، راه و شهرسازی، بنیاد مسکن، انجمن خیرین مسکن ساز، بنیاد مستضعفان) انجام می شود و تاکنون از سهمیه شهری خانواده های دارای دو معلول استان به تعداد 107 نفر در (قالب احداث خود مالکی-جانمایی در مساکن مهر- و خرید) 102 خانواده صاحب م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تامین مسکن خانواده های دارای بیش از یک معلول در الویت بهزیستی است

تامین مسکن خانواده های دارای بیش از یک معلول در الویت بهزیستی است