مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 دی 1399 ساعت 21:102021-01-11اجتماعي

پلیس باید به فناوری های نوین تجهیز شود


معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری سمنان معتقد است که پلیس برای خدمات دهی مطلوب تر به مردم باید به فناوری های نوین تجهیز شود.

- فاطمه منصوری در دیدار با سردار حسنی فرماندهی انتظامی استان اظهار کرد: هوشمندسازی فعالیت ها و استفاده ار فناوری های نوین در خدمات رسانی به آحاد مردم امری ضروری است.

وی بر ضرورت حمایت ویژه از نیروی انسانی شاغل در نیروی انتظامی استان سمنان تاکید و خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی برای خدمات دهی مطلوب تر به جامعه به فناوری های روز نیاز دارد.

منصوری تصریح کرد: هوشمندسازی فعالیت ها در نیروی انتظامی رویکردی مهم و ضروری است که باید مسئولان مربوط به این مسئله توجه ویژه داشته باشند.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری سمنان به ضرورت رویکرد علمی و تحقیقاتی به حوزه کاری پلیس و ماموریت های آن تاکید و اظهار کرد: بانک اطلاعات پژوهش های انجام شده در نیروی انتظامی در شورای پژوهش استان سمنان مورد بررسی و ارزیابی قرار خواهد گرفت و از ظرفیت پژوهشکده نیروی انتظامی برای بهره گیری در مسائل اجتماعی و فرهنگی استان استفاده خواهد شد.

منصوری به اهمیت نیروی انسانی و توجه به آن پرداخت و تصریح کرد: حمایت از نیروی انسانی در نیروی انتظامی باید به طور ویژه در دستور کار باشد و استانداری سمنان در بخش های مختلف برای تامین امنیت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پلیس باید به فناوری های نوین تجهیز شود

پلیس باید به فناوری های نوین تجهیز شود