مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 دی 1399 ساعت 21:452021-01-11بين الملل

از دست رفتن فرصت رویارویی یزدانی و تیلور در پاریس


در حالیکه چندی پیش تنها 3 کشتی گیر ایران عازم رقابت های جام جهانی صربستان شدند، اینبار نیز بر خلاف کشورهایی صاحب قدرت کشتی جهان مثل آمریکا، ترکیه، - در حالیکه چندی پیش تنها 3 کشتی گیر ایران عازم رقابت های جام جهانی صربستان شدند، اینبار نیز بر خلاف کشورهایی صاحب قدرت کشتی جهان مثل آمریکا، ترکیه، آذربایجان، گرجستان، کوبا، هیچ نماینده ای از ایران عازم گرندپری پاریس نمی شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، رقابت های کشتی آزاد و فرنگی گرندپری پاریس با حضور 315 کشتی گیر از 26 کشور جهان از 25 تا 29 در پایتخت فرانسه برگزار می شود.

در حالیکه تعداد زیادی از عنوان داران کشتی جهان در این رقابت ها پا به میدان می گذارند، هیچ کدام از کشتی گیران ایران عازم پاریس نمی شوند تا یک میدان مهم دیگر در راه آماده سازی تیم های ملی کشتی از دست برود.

تیم آمریکا بر خلاف غیبت در رقابت های جام جهانی صربستان، اینبار با نفرات عنوان دار خود راهی پاریس می شود تا از این فرصت برای محک کشتی گیران المپیکی خود استفاده کند.

آمریکا در کشتی آزاد با یازده نفر در این رقابت ها حاضر می شود که از این میان تنها جوزف کالن در وزن غیر المپیکی 61 کیلوگرم به میدان می رود و ده آزادکار دیگر آمریکا در 6 وزن المپیکی به میدان خواهند رفت که نشان دهنده تمرکز برای آماده سازی هر چه بیشتر در راه المپیک توکی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از دست رفتن فرصت رویارویی یزدانی و تیلور در پاریس

از دست رفتن فرصت رویارویی یزدانی و تیلور در پاریس