مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 دی 1399 ساعت 02:502021-01-11ورزشي

برگزاری مسابقات ووشوی دانش آموزی در زنجان


با توجه به توافقات فی مابین فدراسیون ووشو و فدراسیون دانش آموزی، مسابقات ووشوی دانش آموزی هم، در بستر مجازی راه اندازی شده است.

- رامین موحدنیا امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در زنجان با اشاره به مشکلات ورزش ووشو در ایام کرونا اظهار کرد: مشکل اصلی در تصمیم گیری سطوح بالاتر و ستاد کرونای استان است، جایی که بسیاری از اماکن با تجمع بالا فضای فعالیت پیدا کردند، اما ورزشی در بی مهری های فراوان غوطه ور شده است.

رییس هیأت ووشوی استان زنجان در مورد وضعیت ورزش به ویژه رشته ورزشی ووشو در دوران کرونا اظهار داشت: با توجه به اینکه بیش از 10 هزار باشگاه در کشور فعالیت می کنند که اکثر آنها دارای سرمایه گذار، مدیران، آقایان و خانم ها، نیروی های خدماتی و مربیان فعال و .

بوده است، طیف وسیعی از شغل های مرتبط شرکت های تولیدی کالاهای ورزشی و فروشگاه های ورزشی و توریسم ورزشی به شدت آسیب دیده و معیشت آنها با مخاطرات جدی همراه شده است.

موحدنیابا بیان اینکه در اثر شیوع بیماری کرونا و نگاه ضعیف دولتمردان، حوزه با مشکلات جدی و در بسیاری از موارد جبران ناپذیری مواجه شده است، گفت: قطعا تبعات اجتماعی و انسانی آن در بخش افزایش بیماری های مرتبط با عدم سلامتی در سنین میانسالی و بزرگسالی و آسیب های اجتماعی و شیوع بیشتر ناهنجاری ها در جامعه در رده سنی ج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری مسابقات ووشوی دانش آموزی در زنجان

برگزاری مسابقات ووشوی دانش آموزی در زنجان