مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 دی 1399 ساعت 04:002021-01-12سياسي

از پیگیری طرح انتقال آب از سرشاخه های هلیل تا اهتمام ویژه نسبت به سند تحول قضایی


رییس کل دادگستری استان کرمان از اهتمام ویژه نسبت به عملیاتی شدن سند تحول قضایی خبر داد و گفت: طرح انتقال آب از سرشاخه های هلیل رود در سطح استان و ملی در دست پیگیری است.

- ایسنا/کرمان رییس کل دادگستری استان کرمان از اهتمام ویژه نسبت به عملیاتی شدن سند تحول قضایی خبر داد و گفت: طرح انتقال آب از سرشاخه های هلیل رود در سطح استان و ملی در دست پیگیری است.

یدالله موحد در گفت و گو با ایسنا با اشاره به اهداف سفر چند روزه مجموعه قضایی به جنوب استان کرمان گفت: تا پایان هفته جاری در جنوب کرمان بنا داریم از تعداد قابل توجهی از شعب قضایی بازدید داشته و تیم های کارشناسی در حوزه های قضایی در حال بازبینی هستند که اگر نواقص یا مشکلاتی است برطرف کنیم.

وی برگزاری جلسه هم اندیشی با مجموعه قضایی جنوب استان کرمان را به منظور تبیین مفاد سند تحول قضایی از دیگر برنامه های سفر به جنوب کرمان عنوان کرد و افزود: هدف این است تا گفتمانی در درون قوه قضاییه در استان شکل بگیرد تا بتوانیم با سرعت و دقت مفاد سند تحول قضایی را عملیاتی نماییم.

موحد با اشاره به حجم پرونده های ورودی به دادگستری شهرستان عنبرآباد اظهار کرد: در طول 40 سال بعد از انقلاب اسلامی گام های بزرگی برداشته شده و مردم جنوب استان کرمان در جریان توسعه قابل توجه واحدهای قضایی هستند و طیف وسیعی از ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از پیگیری طرح انتقال آب از سرشاخه های هلیل تا اهتمام ویژه نسبت به سند تحول قضایی

از پیگیری طرح انتقال آب از سرشاخه های هلیل تا اهتمام ویژه نسبت به سند تحول قضایی