مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 دی 1399 ساعت 04:402021-01-12اقتصادي

مرحله دوم طرح غربالگری بینایی در استان کرمان آغاز شد


معاون امور توسعه پیشگیری بهزیستی استان کرمان گفت: طرح غربالگری بینایی کودکان 3 تا 6 ساله با فروکش کردن میزان شیوع ویروس کرونا در استان کرمان آغاز شد.

- ایسنا/کرمان معاون امور توسعه پیشگیری بهزیستی استان کرمان گفت: طرح غربالگری بینایی کودکان 3 تا 6 ساله با فروکش کردن میزان شیوع ویروس کرونا در استان کرمان آغاز شد.

خسرو ملکشاهی با اعلام این خبر افزود: تیرماه امسال طبق روال هرساله طرح غربالگری تنبلی چشم در کودکان 3 تا 6 سال آغاز شد که به دلیل شیوع ویروس کرونا و لزوم رعایت اصول پیشگیری، در شهرستان های پر خطر تداوم آن به تأخیر افتاد و عملا انجام آن متوقف شد.

وی اظهار کرد: با توجه به با آغاز روند رو به کاهش شیوع ویروس کرونا با هماهنگی مراکز بهداشت شهرستانها و با رعایت کلیه اصول و دستور العمل های بهداشتی مرحله دوم و تکمیلی طرح فوق در مراکز سنجش بینایی مستقر در مراکز مثبت زندگی و خانه های بهداشت در استان با همکاری مجریان آموزش دیده از سرگرفته شده است.

ملکشاهی تصریح کرد: تاکنون پیش از 9000 کودک واجد شرایط مورد معاینه قرار گرفته اند که این روند تا پوشش حداکثری کودکان 3 تا 6 سال استان همچنان ادامه خواهد داشت.

معاون بهزیستی استان کرمان بیان کرد: طی سال گذشته و در پی اجرای طرح فوق تعداد 122 هزار و 713 نفر از کودکان 3 تا 6 سال سراسر استان تحت پوشش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرحله دوم طرح غربالگری بینایی در استان کرمان آغاز شد

مرحله دوم طرح غربالگری بینایی در استان کرمان آغاز شد