مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 دی 1399 ساعت 05:102021-01-12حوادث

برخورد جدی با رفتارهای ناهنجار در تفرجگاه های گلستان


فرمانده انتظامی گلستان با بیان این که شاهد ناهنجاری هایی در تفرجگاه ها و جنگل های گلستان هستیم و این اماکن هیچ متولی ندارد، گفت: پلیس با این رفتارها به شدت برخورد خواهد کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سردار محمدسعید فاضل دادگر شامگاه دوشنبه در گفتگو با خبرنگاران اظهارکرد: شاهد ولنگاری اجتماعی در سطح تفرجگاه ها و جنگل های گلستان هستیم و کلونی هایی خارج از چهارچوب تشکیل می شود که به بنیاد خانواده ها آسیب می زند.

وی با اشاره به برخورد جدی با تورهای غیرمجاز، افزود: باید برای تورها چهارچوب و ساختاری طراحی شده و طبق آن ضوابط عمل کنند.

فرمانده انتظامی گلستان با بیان اینکه استان برنامه ای برای تفرجگاه ها ندارد و همه چیز رها شده است، ادامه داد: تفرجگاه ها هیچ متولی نداشته و چارچوب و استانداردی ندارند و زمانی که خلاء وجود داشته باشد تبدیل به خلاف خواهد شد.

فاضل دادگر با بیان اینکه این امر معضلات اجتماعی از جمله از بین بردن بنیان خانواده و طلاق و بی سرپرستی کودکان را به دنبال دارد، تأکید کرد: ما با این ولنگاری ها به شدت برخورد خواهیم کرد.

وی گفت: در بحث امنیت تفرجگاه ها هم به دنبال ایجاد ایستگاه های پلیس در نقاط جرم خیز هستیم تا بتوانیم چتر اطلاعاتی و عملیاتی پلیس را گسترده تر کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخورد جدی با رفتارهای ناهنجار در تفرجگاه های گلستان

برخورد جدی با رفتارهای ناهنجار در تفرجگاه های گلستان