مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 دی 1399 ساعت 05:252021-01-12اجتماعي

نحوه فعالیت مدارس گلستان از اول بهمن ماه


کلاس های حضوری برخی دانش آموزان در شهرهای زرد و آبی از نظر شیوع کرونا از اول بهمن ماه آغاز با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی می شود.

- ایسنا/گلستان مدیرکل آموزش وپرورش گلستان گفت: کلاس های حضوری برخی دانش آموزان در شهرهای زرد و آبی از نظر شیوع کرونا از اول بهمن ماه آغاز با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی می شود.

احسان گوهری راد در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: با تصمیم ستاد ملی مقابله با ویروس کرونا از اول بهمن ماه برخی از مدارس در شهرهای با وضعیت زرد و آبی از نظر شیوع کرونا فعالیت حضوری خود را آغاز می کنند.

وی افزود: بر اساس مصوبه جدید، مدارس دارای کمتر از 50 دانش آموز در شهرهای با وضعیت آبی در همه مقاطع تحصیلی فعالیت حضوری را آغاز می کنند.

آموزش دانش آموزان پایه اول و دوم ابتدایی در تمامی مدارس روستاها و شهرهای با وضعیت زرد و آبی کرونا نیز به صورت حضوری خواهد بود.

مدیرکل آموزش وپرورش گلستان خاطرنشان کرد: کلاس های مهارتی و عملی هنرستان های فنی و حرفه ای و کار و دانش نیز تشکیل خواهد شد.

گوهری راد با اشاره به اینکه کلاس های حداکثر باید با 10 دانش آموز تشکیل شود، گفت: اگر تعداد دانش آموزان بیشتر از میزان بود، حتماً باید دانش آموزان به دو یا سه کلاس تقسیم شوند و بر اساس برنامه ریزی در طول هفته در مدارس حاضر شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نحوه فعالیت مدارس گلستان از اول بهمن ماه

نحوه فعالیت مدارس گلستان از اول بهمن ماه