مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 دی 1399 ساعت 05:552021-01-12اقتصادي

پروژه انتقال آب هلیل رود در سطح استانی در دست پیگیری است


موضوعات مرتبط با پروژه انتقال آب هلیل رود در سطح استانی در دست پیگیری است و انشالله تصمیمی گرفته شود که نهایتاً به نفع عموم مردم باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی دادگستری کرمان، یدالله موحد اظهار کرد: در رابطه با حل مشکلات کارخانه سیمان عنبرآباد بررسی های لازم انجام خواهد شد که بدانیم مشکل این مجموعه در کجاست و سعی می کنیم راهکاری در جهت حل مشکلات این مجموعه مشخص کنیم زیرا این مجموعه نیز زمینه های ایجاد اشتغال بیشتر و توسعه اقتصادی در این شهرستان را فراهم خواهد کرد.

رییس کل دادگستری استان کرمان گفت: موضوعات مرتبط با پروژه انتقال آب هلیل رود در سطح استانی در دست پیگیری است و انشالله تصمیمی گرفته شود که نهایتاً به نفع عموم مردم باشد.

وی با اشاره به این مطلب که هر هفته دو جلسه کارگروه استانی اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی در ابعاد حقوقی و قضایی برای حمایت حقوقی از واحدهای تولیدی در دادگستری کل استان کرمان برگزار می شود، افزود: مشکلات واحدهای تولیدی شهرستانی نیز ابتدا در سطح شهرستان مورد رصد و پیگیری قرار می گیرد و در صورت عدم موفقیت در حل مشکلات آنها، در سطح استانی مورد رسیدگی قرار خواهند گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پروژه انتقال آب هلیل رود در سطح استانی در دست پیگیری است

پروژه انتقال آب هلیل رود در سطح استانی در دست پیگیری است