مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 دی 1399 ساعت 05:552021-01-12سياسي

نارضایتی اساتید و کارمندان وزارت علوم از اقدامات وزیر و معاونین وی


نماینده علی آباد کتول با بیان اینکه بسیاری از اساتید که طلایه داران حرکت علمی کشور هستند و کارمندان پرتلاش وزارت علوم که زمینه ساز این کار هستند در مراجعه به نمایندگان از عملکرد وزیر و معاونین وی به شدت ناراضی هستند و معتقدند رشد علمی متوقف شده است.

-  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، رحمت الله نوروزی نماینده مردم علی آباد کتول در مجلس شورای اسلامی امروز (سه شنبه 23 دی ماه 99) در تشریح سؤال خود از منصور غلامی وزیر علوم، اظهار داشت: از سال 98 تاکنون 7 بار مکاتبه برای چرایی عدم افزایش حقوق کارکنان آموزش عالی داشته ام.

وی افزود: در شرایطی که در هزاره دانایی محور قرار داریم و از سال 2020 به بعد هر 73 روز یکبار علم دو برابر خواهد شد و به دلیل این که این قرن، قرن ابرتکنولوژی و ابررقابت است اما متأسفانه در مجموعه وزارت علوم از عملکرد منصور غلامی ناراضی هستند.

نماینده مردم علی آباد کتول در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: اساتید دانشگاه که طلایه داران حرکت علمی بوده و کارمندان پرتلاش وزارت علوم در سراسر کشور به من و نمایندگان دیگر مجلس مراجعه کرده و از عملکرد غلامی وزیر علوم و معاونین وی به شدت ناراضی هستند.

نوروزی خاطرنشان کرد: کارمندان پرتلاش وزارت علوم در تلاطم اقتصادی فعلی کشور چگونه می توانند در رقابت علمی دنیا به توسعه عل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نارضایتی اساتید و کارمندان وزارت علوم از اقدامات وزیر و معاونین وی

نارضایتی اساتید و کارمندان وزارت علوم از اقدامات وزیر و معاونین وی